Winkelwagen

Mandje € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

klachtenprocedure

HEEFT U EEN KLACHT? WIJ HELPEN U GRAAG.

Beste klant,

 

Wij doen onze uiterste best om klachten te voorkomen. Wij vernemen graag uw klacht, om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. We passen indien mogelijk onze procedures dusdanig aan zodat geen van onze toekomstige klanten (waaronder hopelijk uzelf) dezelfde klacht kan hebben. 

Hoe kunt u een klacht indienen? 

Stap 1

Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. U kunt uw klacht mailen naar info@2ehandssieraden.be

Ook kunt u schrijven naar:

Sako Juwelier
Kerkstraat 58
1141BJ Monnickendam
Nederland 

 

Wij nemen een klacht pas in behandeling wanneer u vermeld heeft:

- Ordernummer (niet verplicht, wel gewenst)

- Naam, adres en telefoonnummer (naam en adres verplicht)

- Duidelijke beschrijving van de klacht. 

n.b. Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.

 

Stap 2

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie op uw klacht. Als dit niet mogelijk is binnen 14 dagen, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.

 

(eventueel) Stap 3

U bent het niet eens met de afhandeling van uw klacht en dient een geschil in bij de geschillencommissie. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform op het volgende adres http://ec.europa.eu/consumers/odr/.